Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Εσύ Δοκιμάζεσαι... όχι η Emgoldex


Αρκετοί πιστεύουν ότι η ευκαιρία της Emgoldex είναι κάτι το παροδικό.

Κάτι που θα "σκάσει" όπως λένε εννοώντας ότι θα κορεστεί, και αυτός είναι ένας "κατά τη γνώμη τους" σημαντικός λόγος να μην ασχοληθούν.

Τα μαθηματικά είναι όντως πολύ απλά. Αν αρχίσεις και διπλασιάζεις 2,4,8,... κάποια στιγμή θα ξεπεράσεις τον πληθυσμό του πλανήτη.

Με αυτή τη λογική ίσως και να είχαν δίκιο αν πράγματι εξελίσσονταν έτσι  τα πράγματα.

Για να δούμε είναι όμως έτσι;

Την δεκαετία του 1960 υπήρχαν σπίτια (ίσως τα περισσότερα) με ψυγεία πάγου. Τοποθετούσαν μια παγοκολώνα που πουλούσε ο πλανόδιος παγοπώλης και διατηρούσαν τα τρόφιμά τους για μια ημέρα.

Από τότε έως τη δεκαετία του 80 αναπτύχθηκαν τα ηλεκτρικά ψυγεία μια βιομηχανία πολλών δις και κάθε σπίτι εφοδιάστηκε με ηλεκτρικό ψυγείο. Αυτή τη δεκαετία (ίσως και πολύ ενωρίτερα) εξαφανίστηκαν από την αγορά τα ψυγεία πάγου αλλά και το επάγγελμα του παγοπώλη.

Αν βάλουμε κάτω λοιπόν την λογική των μαθηματικών αφού κάθε σπίτι πλέον είχε το δικό του ηλεκτρικό ψυγείο, η αγορά των ψυγείων είχε ήδη κορεστεί τη δεκαετία του 80 και άρα δεν θα έπρεπε (λογικά) να ξαναπουληθεί ηλεκτρικό ψυγείο.

Είναι έτσι; Έγινε κάτι τέτοιο ή η βιομηχανία αυτή αναπτύσσεται διαρκώς;

Υπήρχε ποτέ περίπτωση όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη να σταματήσουν ταυτόχρονα να αγοράζουν ψυγεία; Σαφώς και όχι;
Υπήρχε ποτέ περίπτωση όλοι οι άνθρωποι να συμφωνήσουν ότι τους καλύπτει τις ανάγκες το ψυγείο που ήδη έχουν και άρα δεν πρόκειται να αγοράσουν άλλο;

Τι έγινε λοιπόν η βιομηχανία ψυγείων; Συνεχίζει να αναπτύσσεται παρουσιάζοντας καινούργια μοντέλα που καλύπτουν νέες ανάγκες, και συνεχίζει να υπάρχει, να κατασκευάζει, και να πουλά ψυγεία.

Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που αποτρέπουν τον κορεσμό;


1. Το γεγονός ότι ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, με ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις από τη ζωή του τις οποίες και προσπαθεί να καλύψει.

2. Ότι ποτέ μα ποτέ στην ιστορία οι άνθρωποι δεν στράφηκαν όλοι μαζί προς μια κατεύθυνση.

Ο ένας ΑΣΠΡΟ ο άλλος ΜΑΥΡΟ ο τρίτος ΓΚΡΙ κλπ.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με όλες τις εταιρείες δικτυακού μάρκετινγκ.

Κάποιοι άνθρωποι ασχολούνται με προϊόντα πάσης φύσεως, και προσπαθούν να δημιουργήσουν την ανάγκη στον υποψήφιο πελάτη ώστε αμέσως μετά να την καλύψουν...

Κάποιοι άλλοι ασχολούνται με πάσης φύσεως υπηρεσίες και λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.

Κάποιοι δεν ασχολούνται καθόλου με το χώρο των δικτυακών επιχειρήσεων θεωρώντας τες όλες πυραμίδες που "θα σκάσουν".

Και εμείς που ασχολούμαστε με τον ηγέτη στην παγκόσμια λιανική του χρυσού την 
Emgoldex και το κορυφαίο πολύτιμο μέταλλο το Χρυσό, ο οποίος δεν χρειάζεται καμία προσπάθεια να δημιουργήσουμε τεχνητή ανάγκη στους ανθρώπους για να την καλύψουμε μετά.

Όποιος έχει χρυσό όπου και να βρεθεί στον πλανήτη έχει χρήματα.
Δεδομένο !!!

Με το πρόγραμμα Bonus της Emgoldex μπορεί ο οποιοσδήποτε να αγοράζει χρυσό με ΠΟΝΤΟΥΣ !!!
Δεδομένο !!!

Η ανάγκη των ανθρώπων να αυξήσουν το εισόδημά τους είναι υπαρκτή, αληθι-νή και διαχρονική.
Γι' αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχουν και οι επενδύσεις.
Που απευθύνονται οι επενδύσεις;
Σε ανθρώπους που έχουν χρήματα και το περίσσευμα το επενδύουν προκειμέ-νου να πολλαπλασιαστεί.

Σε ποιους ανθρώπους απευθύνεται η κορυφαία άνευ προηγουμένου πρόταση της Emgoldex;

Στους πάντες που πραγματικά θέλουν ένα όχημα για να αυξήσουν σημαντικά το εισόδημά τους.

Χρειάζεται να αγοράσουν προϊόντα που δεν χρειάζονται; ΟΧΙ
Χρειάζεται να γίνουν συνδρομητές σε υπηρεσίες που δεν θα χρησιμοποιήσουν; ΟΧΙ
Χρειάζεται να έχουν κεφάλαια για επένδυση; ΟΧΙ
Χρειάζεται κάθε μήνα να βάζουν το χέρι στην τσέπη και να ξοδεύουν; ΟΧΙ

Μα τι χρειάζεται τέλος πάντων;

Να έχουν μόνο έναν λόγο. Έναν λόγο, ένα μεγάλο όνειρο, ένα στόχο και τη θέληση να τον πραγματοποιήσουν.

Τίποτε άλλο.
Όλα τα υπόλοιπα είναι ρουτίνα.
Όχι η μέχρι τώρα ρουτίνα.
Η καινούργια ρουτίνα.
Η ρουτίνα που φέρνει αληθινά και μεγάλα αποτελέσματα.
Η ρουτίνα που προσφέρει ικανοποίηση όταν βλέπεις χαμογελαστά και γεμάτα ζωντάνια πρόσωπα.
Η ρουτίνα της δημιουργίας.

Κλείνοντας θέλω να τονίσω το εξής: Πολλοί πιστεύουν ότι η Emgoldex δοκι-μάζεται και δεν θα αντέξει, θα σκάσει, θα κλείσει, θα... θα... χωρίς να έχουν αν-τιληφθεί ότι :

ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ Η EMGOLDEX

H Emgoldex έχει ήδη δοκιμαστεί και έχει περάσει με Άριστα όλες τις εξετά-σεις σε 200 χώρες στον πλανήτη. Η Emgoldex είναι "βρέφος" ακόμη.

Αυτός που δοκιμάζεται είσαι ΕΣΥ.

Εσύ κλονίζεσαι στην πρώτη αντίρρηση του συμπέθερου της ξαδέρφης του κου-νιάδου σου που μίλησες, γιατί αυτός σου ήταν βολικός... ενώ έχεις 200 τηλέφω-να στο κινητό σου...
Εσύ τα παρατάς στη πρώτη δυσκολία...
Εσύ πέφτεις και δεν ξανασηκώνεσαι...
Εσύ υψώνεις το 2 εις το τετράγωνο και καταλήγεις ότι θα κορεστεί...
Εσύ δυσκολεύεσαι να διακρίνεις την νέα παγκόσμια τάση...
Eσύ διαβάζεις περσινές "δήθεν" ειδήσεις από "Πρώτες Μπετονιέρες" και τις πιστεύεις.
Εσύ χάνεις το χρόνο σου (το πλέον πολύτιμο αγαθό) ψάχνοντας εύκολους τρόπους γρήγορου κέρδους.

ΕΣΥ ΔΟΚΙΜΑΖΕΣΑΙ ΟΧΙ Η EMGOLDEX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου