Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΜΕΡΟΣ 1


Για να επιβεβαιώσουν την οικονομική επιτυχία, οι μερικής απασχόλησης δικτυωτές, πρέπει να διαλέξουν με προσοχή το πρόγραμμα Δικτυακού Μάρκετινγκ στο οποίο θα ενταχθούν.

Οι αρχές της θεωρίας του Δικτυακού Μάρκετινγκ μας προσφέρουν σημαντικές οδηγίες και κατάλληλες κατευθύνσεις ώστε να κάνουμε την σωστή επιλογή.

Η κατανόηση της θεωρίας του Δ.Μ. βοηθά τους διανομείς και τους υποψηφίους να ελαχιστοποιήσουν τον αναλαμβανόμενο κίνδυνο και να μεγιστοποιήσουν τις ανταμοιβές τους.

Οι κοινοί για όλους κίνδυνοι είναι :



· απώλεια αναντικατάστατου χρόνου
· ενέργειας
· φήμης και
· οικονομικών πόρων

Τα οφέλη είναι : 

· Οικονομική επιτυχία
· Παθητικό εισόδημα (από δικαιώματα)
· Ελευθερία χρόνου
· Ατομική ανάπτυξη
· Προσωπική ικανοποίηση

Οι περισσότεροι έχουμε ακούσει ιστορίες από επιθετικούς στρατολόγους – δικτυωτές για το πόσο εύκολα είναι να βγάλεις γρήγορα πολλά λεφτά στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Πολλοί στρατολόγοι θέλουν οι υποψήφιοι τους να πιστέψουν ότι η επιτυχία έρχεται αυτόματα. Οι περισσότεροι όσων συμμετέχουν στον κλάδο, όμως, αργότερα ή γρηγορότερα, καταλαβαίνουν ότι χρειάζονται χρόνος, εργασία και δέσμευση για να έρθει η επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει λοιπόν αυτόματη επιτυχία. Η κοινή λογική μας λέει ότι το Δ.Μ. δεν είναι σύστημα γρήγορου πλουτισμού.

Οι επιτυχημένοι δικτυωτές πληρώνονται για τη δουλειά που κάνουν στη δημιουργία μιας βάσης πελατών και στο κτίσιμο ενός οργανισμού διανομέων σε μια εταιρία Δ.Μ. η οποία έχει ένα καλό πρόγραμμα αμοιβών και μακροβιότητα.

Υπάρχουν πολλές εταιρίες - ευκαιρίες Δ.Μ. ανάμεσα στις οποίες μπορείς να διαλέξεις. Η κάθε μια δεν ταιριάζει στον καθένα. Γι' αυτό εσωτερίκευσε τις αρχές της θεωρίας του Δ.Μ. και το πως συμπληρώνουν η μια την άλλη αρμονικά για να επιβεβαιώσουν τα οικονομικά οφέλη και να περιορίσουν τους κινδύνους. 

Συνδύασε στη συνέχεια αυτή τη γνώση με μια αποτίμηση των προσωπικών σου δεξιοτήτων, ταλέντων, επιθυμιών, οικονομικών πόρων και χρονικής δέσμευσης, ώστε να διαλέξεις να προωθήσεις ένα πρόγραμμα Δ.Μ. που σου ταιριάζει.

Θεωρία είναι ένα σύνολο κοινά αποδεκτών αρχών ή μια συστηματικά οργανωμένη γνώση που παρουσιάζουν ή εξηγούν με σαφήνεια ένα θέμα.

Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι ένα ισχυρό σύστημα διανομής και μια εξαιρετική επιχειρηματική ευκαιρία.

Η θεωρία του Δ.Μ. συνίσταται από 6 αλληλοεξαρτώμενα σύνολα αρχών. Θα έχεις σίγουρα ακούσει το καθένα από αυτά ανεξάρτητα από το άλλο στη δικτυακή σου εμπειρία. Λίγοι τα αντιλαμβάνονται όλα μαζί, να συνδέονται σε μια θεωρία και μπορούν να δουν με πόση συνέργεια δουλεύουν μαζί.

Οι αρχές είναι :

1. Κύκλοι Επιρροής

2. Μερικής Απασχόλησης Παθητικό Εισόδημα

3. Πραγματοποίηση πολύ μικρών πραγμάτων

4. Γεωμετρική Ανάπτυξη (πρόοδος)

5. Αντιγραφή και

6. Διατηρησιμότητα

Από το βιβλίο του Μιχαήλ Μαυροβυνιώτη "Μυστικά Επιτυχίας Στο Δικτυακό Μάρκετινγκ"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου