Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ακαταμάχητη Πρόσκληση - Τέλος + Εντυπώσεις


Μετά από 3 μέρες και 5μιση ώρες εκπαίδευση, χθες το βράδυ στις 11:00 μ.μ. ολοκληρώθηκε η Ακαταμάχητη Πρόσκληση.

Μία ομάδα 30 επίλεκτων δικτυωτών παρακολούθησε μία από τις πιο ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές εκπαιδεύσεις που υπάρχουν σχετικά με την πρόσκληση.

Αναπτύξαμε πολλές δεξιότητες, τρόπους σκέψης, είδαμε σενάρια επικοινωνίας για πρόσκληση, για παρακολούθηση, για κλείσιμο της συμφωνίας, για επιβεβαίωση, για μηνύματα σε τηλεφωνητή, είδαμε τη φόρμουλα χειρισμού των πιο συχνών αντιρρήσεων, ερωτήσεων και αναβολών, ακούσαμε ηχογραφημένες συνομιλίες μου με πραγματικούς υποψηφίους και τέλος κάποιοι έκαναν ζωντανή εξάσκηση μαζί μου.

Μάθαμε, συζητήσαμε, γελάσαμε, αναπτυχθήκαμε και φύγαμε όλοι καλύτεροι… έτσι θέλω να πιστεύω.

Δείτε τι είπαν κάποιοι που την παρακολούθησαν.

"Ήταν ίσως η καλύτερη εκπαίδευση που έχω παρακολουθήσει. Συγχαρητήρια!”

"Αυτή η πεντάωρη online εκπαίδευση σε συνδυασμό και με το βιβλίο του Θοδωρή "Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ" ήταν πολύ σημαντική για μένα και την επιχείρησή μου. Από σήμερα 10/4/2014 ξέρω ακριβώς τι πρέπει να κάνω στις καθημερινές συνομιλίες μου με τους υποψήφιους συνεργάτες μου, αλλά το κυριότερο που αποκόμισα είναι το πως πρέπει να εκπαιδεύσω σωστά αυτούς που έχω στο δίκτυό μου αλλά και αυτούς που θα έρθουν τις επόμενες μέρες. Συστήνω ανεπιφύλακτα το βιβλίο του Θοδωρή για όποιον θέλει πραγματικά να πετύχει σ' αυτό που κάνει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γνώσεις που μοιράζεσαι μαζί μας και μας κάνεις καλύτερους δικτυωτές και ακόμα καλύτερους ηγέτες” - Μάνος Σχοινάκης EmGoldex - Χανιά

"Άψογος! Ξεκάθαρος! Η πρόταση για ενεργή συμμετοχή μας στο σεμινάριο βοήθησε να εμπεδώσουμε τη γνώση. Οδηγός μας σε ένα μονοπάτι με στόχο να διευκολύνουμε τη ζωή μας και τους άλλους!" - Κατερίνα. Olympic Idea

"Η συγκεκριμένη εκπαίδευση ήταν πλήρης, απόλυτα κατανοητή και άκρως απαραίτητη. Καλύπτει ίσως από τα βασικότερα κομμάτια της δουλειάς μας. Το κόστος σε χρόνο δουλειάς και χρηματικό αποτέλεσμα, θα είναι πολύ μεγάλο, για κάποιον που αγνοεί το συγκεκριμένο κομμάτι” - Λευτέρης Φουντής - Herbalife

Σύντομα η εκπαίδευση αυτή θα είναι διαθέσιμη για αγορά … μείνετε συντονι-σμένοι.

Θα σας δω στην κορυφή



Δικό μου Σχόλιο : Αυτά που έγραψα χθές βράδυ (είναι το χρωματιστό κείμενο) ήταν πραγματικά αυτό που αισθάνομαι από την ώρα που τελείωσε η 3ήμερη αυτή εκπαίδευση. Θα ήθελα όμως να συμπληρώσω κάτι που δεν το έγραψα χθές "Το κόστος αυτής της εκπαίδευσης ελάχιστο. Το κέρδος μας όμως Τεράστιο". Για άλλη μιά φορά να ευχαριστήσω το Θοδωρή για την πολύ καλή δουλειά που κάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου