Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Δεν στηρίζεται στην Ανθρώπινη αλυσίδα;


Αυτή η δραστηριότητα δεν στηρίζεται στην ανθρώπινη αλυσίδα;

Αυτή ήταν η ερώτηση που δέχθηκα από έναν φίλο πρόσφατα.

Όπως όλες οι επιχειρήσεις έτσι και η δικτυακή επιχείρηση της Emgoldex σαφώς και στηρίζεται στο πελατολόγιο και στoν όγκο συναλλαγών (τζίρο) που προκύπτει από τις αγορές των πελατών.

Ας απαριθμήσουμε όμως μερικές επιχειρήσεις που στηρίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα καθώς και ποια είναι τα οφέλη της ανθρώπινης αλυσίδας από αυτές.

Επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας

1. Τηλεπικοινωνίες - ηλεκρικό ρεύμα. Από αυτές τις επιχειρήσεις η ανθρώπινη αλυσίδα απολαμβάνει υπηρεσίες επικοινωνιών και ηλεκτρισμού και σε αντάλλαγμα καταβάλει κά-θε μήνα ένα οικονομικό τίμημα. Όλες αυτές οι επιχειρήσεις έχουν χιλιάδες πελάτες αλ-λά σχεδόν καθημερινά οι συνεργάτες των τμημάτων πωλήσεων τηλεφωνούν σε χιλιάδες συνδρομητές πελάτες άλλων εταιρειών προκειμένου να τους προσελκύσουν στην δική τους εταιρεία. Για να το πετύχουν αυτό δίνουν κάποιες ελκυστικότερες τιμές ή προσφο-ρές προκειμένου ο ήδη συνδρομητής της άλλης εταιρείας να πειστεί και να κάνει αίτηση μεταφοράς για να κερδίσει ένα μικρό ποσό κάθε μήνα 2 - 5 € ή και περισσότερα.

2. Super Markets. Βομβαρδισμός διαφημίσεων υψηλού κόστους με έντυπο και ηλεκ-τρονικό τύπο (φυλάδια, τηλεόραση, internet) επικαλούμενα κάθε φορά είτε την χαμη-λότερη τιμή σε 2 - 3 προϊόντα "κράχτες" που εναγωνίως αναζητά ο πελάτης, είτε ακό-μη και αυτό το λαϊκό αίσθημα (π.χ. 100% Ελληνικό Super Market). 

3. Τα διόδια στους εθνικούς δρόμους βασίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα η οποία απο-λαμβάνει μεν ένα καλό δρόμο (όπου υπάρχει) με ένα τίμημα που αποφασίζει ο εκάστο-τε "πορτιέρης" όπως κι αν λέγεται αυτός.

4. Όλα τα καταστήματα βασίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα

5. Οι τράπεζες βασίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα την οποία μέσα από βομβαρδισμό διαφημίσεων προσπαθούν να προσελκύσουν. (Επιτόκια, δάνεια, κάρτες, πόντους για μελλοντικές αγορές και χίλια δύο άλλα ελκυστικά στο αυτί τεχνάσματα που επιβάλει το σύγχρονο μάρκετινγκ)

6. Οι ασφαλιστικές εταιρείες βασίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα η οποία αγοράζει τα συμβόλαια πάσης φύσεως (ζωής, αυτοκινήτων, ακινήτων κλπ) τα περισσότερα των οποί-ων είναι υποχρεωτικά.

7. Τα ΜΜΕ (τηλεόραση, εφημερίδες κλπ βασίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα.

8. Ανθρώπινη αλυσίδα έχτισε τις "εγγυημένες" επιχειρήσεις φωτοβολταϊκών και τώρα η ίδια αλυσίδα διαδηλώνει για την "προδοσία" από την πλευρά του κράτους.

Τα πάντα βασίζονται στην ανθρώπινη αλυσίδα.

Τι είναι εκείνο όμως που διαφοροποιεί την στάση των ανθρώπων και οδηγεί πολλές φορές σε εσφαλμένα συμπεράσματα;

Ποια είναι η ανθρώπινη αλυσίδα που συμμετέχει στη δική μας επιχείρηση και τι οφέλη αποκομίζει από αυτήν;

Και τι είναι αυτό που "χαλάει" κάποιους ανθρώπους και δεν μπορούν με τίποτε να μοιραστούν με άλλους μια ευκαιρία ζωής τέτοιου μεγέθους;

Οι άνθρωποι είμαστε γενικώς πολύ "κουμπωμένοι" και επιφυλακτικοί και αυτό είναι ορθό μέχρις ενός σημείου. Ακούμε λοιπόν στον δρόμο κάποιον από τους χιλιάδες ανθρώπους που έχουν άποψη χωρίς γνώση και λέει με ισχυρή αυτοπεποίθηση... το κοντό και το μακρύ του...

Όταν λοιπόν μας πλησιάζει κάποιος φίλος και μας λέει : Έχω μια πρόταση αύξησης του εισοδήματός μας και θέλω να τη δεις, σχεδόν αμέσως αυξάνονται τα επίπεδα άμυνας αισθανόμενοι ότι κάτι θέλει να μας πάρει. Κάτι θα χάσουμε... ή ακόμη χειρότερα θέλει να με πλησιάσει για να κερδίσει από εμένα.

Και το βασικό ένστικτο μας λέει : Άστο καλύτερα μη μπλέξεις...

Και εκείνο που "χαλάει" τους περισσότερους είναι η "λανθασμένη αίσθηση" του ότι πρέπει να παρακαλάω τον καθένα να εγγραφεί πελάτης κλπ

Στην δικτυακή λοιπόν επιχείρηση της Emgoldex που ανεπιφύλακτα και χωρίς τον παραμικρό φόβο προτείνω στον καθένα συμβαίνουν τα εξής :

1. Κανένας πελάτης - συνεργάτης της εταιρείας δεν κερδίζει αν δεν βοηθήσει τους φί-λους του να κερδίσουν μαζί.

2. Είναι μια εκπληκτική δραστηριότητα συνέργειας μεταξύ των ανθρώπων η οποία (συνέργεια) φέρνει τα μεγάλα αποτελέσματα.

3. Κανένας δεν είναι χαμένος αφού ο κάθε πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να εξοφλή-σει την παραγγελία για την οποία έχει δώσει προκαταβολή και να παραλάβει τις ράβ-δους.

4. Προσωπικά με εξιτάρει το γεγονός ότι θα πρέπει να βοηθήσω και να προσφέρω στους συνανθρώπους μου και μέσα από αυτή την προσφορά έρχεται και η ανταμοιβή.

5. Στην επιχείρηση αυτή (σε αντίθεση με κάθε άλλη επιχείρηση) ΔΕΝ γίνομαι "συνδ-ρομητής" για να δημιουργώ τζίρο στην εταιρεία αλλά συμμέτοχος στα κέρδη της που προκύπτουν από τον όγκο συναλλαγών της δομής (πελατολογίου) που δημιουργώ.

Δηλαδή με ένα (αστείο για επιχειρηματική δραστηριότητα) κεφάλαιο που τοποθέτησα μια φορά πέρισυ αναπτύσσω μια επιχείρηση η οποία μεγαλώνει διαρκώς, και όσο μεγα-λώνει τόσο περισσότεροι είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες και τόσο περισσότερα τα κέρ-δη όλων και τόσο περισσότερες οικογένειες χαμογελούν εν μέσω κρίσης.

6. Έχω στη διάθεσή μου το πολυτιμότερο μέταλλο (αληθινή διαχρονική αξία, αληθινό χρήμα) και προσφέρω και στους φίλους μου έναν καταπληκτικό τρόπο να το αποκτή-σουν.

7. Έχω μια απόδοση της τάξεως του 1.018% του κεφαλαίου μου στην πρώτη μόλις πα-ραγγελία!

8. Αφού γνωρίσουμε καλά του τι προσφέρουμε το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να πληροφορήσουμε κάποιους ανθρώπους. Για να πληροφορήσουμε όμως είναι απαραίτη-το να έχουμε πληροφορηθεί πρώτα εμείς, και να έχουμε πληροφορηθεί σωστά.

9. Η επιχείρηση, η αξιοπιστία της, τα μεγέθη της, η εμπιστοσύνη και η αποδοχή σε πε-ρισσότερες από 200 χώρες δεν αμφισβητούνται είναι δεδομένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου