Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Είναι ακριβά τα προϊόντα. Δεν είμαι καλός στις πωλήσεις. Θέλω να το σκεφτώ.


Όταν οι υποψήφιοι σας λένε ότι οι τιμές των προϊόντων σας είναι υψηλές, ότι οι ίδιοι δεν είναι καλοί στις πωλήσεις ή ότι θέλουν να το σκεφτούν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους λεγόμενους "εξουδετερωτές" και τις "εύκολες εξόδους" :

- "Συμφωνώ μαζί σου ... εκ πρώτης όψης οι τιμές φαίνονται υψηλές"


- "Καλωσήρθες στο κλαμπ ... ούτε εγώ θεωρώ τον εαυτό μου καλό στις πωλήσεις"


- "Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι θα πρέπει να το σκεφτείς. Είναι μία πολύ σημαντική απόφαση"

Ποτέ δεν ήμουν ο τύπος που του αρέσει να κάνει τους υποψηφίους να νιώθουν άβολα να συνεργαστούν μαζί μου. Μισώ την απόρριψη και επίσης μισώ το να είμαι πιεστικός ή επιθετικός.

Πριν λίγα χρόνια έμαθα να χρησιμοποιώ "εξουδετερωτές" και "εύκολες εξόδους" στην επικοινωνία μου, που οι μεν εξουδετερωτές ... εξουδετερώνουν την ένταση ή την πίεση από αυτό που μας έχει πει ο υποψήφιος, ενώ η εύκολη έξοδος κάνει τον υποψήφιο να νιώθει άνετα να μας πει "όχι" ή ότι δεν πρόκειται να τον πιέσουμε.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο ανοικτός και δεκτικός να ακούσει τι έχουμε να του πούμε και δε νιώθει την ανάγκη να κρυφτεί από εμάς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου