Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Αναποδογύρισε το Πρόβλημα


Συζητώντας με αρκετούς ανθρώπους και

α. ενώ όλοι συμφωνούν ότι είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη αύξησης των εσόδων τους αφού με όσες περικοπές εξόδων και να κάνουν δεν βγαίνουν,

β. σχεδόν όλοι συμφωνούν και ενθουσιάζονται από την απλότητα του προγράμματος, όταν βρεθούν αντιμέτωποι με την πραγματική και 100% προβλέψιμη ευκαιρία που παρέχει η συνεργασία με τηνEmgoldex και έρθει η ώρα της απόφασης παίρνουν την σκυτάλη πάσης φύσεως δικαιολογίες.

Δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα από το να ξεγελά κανείς τον εαυτό του. Πάντα πιστεύουμε πρόθυμα αυτά που θέλουμε να πιστέψουμε.

Π.χ. Ο δειλός πιστεύει ότι απλώς φέρεται επιφυλακτικά, ο τσιγκούνης πιστεύει ότι απλώς είναι ολιγαρκής...

Έτσι λοιπόν και υπό αυτό το πρίσμα ας δούμε μερικές από τις πιο συνηθισμένες δικαιολογίες που προβάλλονται από πάρα πολλούς ανθρώπους όταν βρεθούν αντιμέτωποι με την αλήθεια. Αντιμέτωποι με την ευκαιρία η οποία αν μη τι άλλο τους προσφέρει άμεσα την αύξηση των αποδοχών τους, την έξοδο από τον φαύλο κύκλο της γκρίνιας και της μιζέριας.



1.                  Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ. Συνήθως σημαίνει
“δεν κατάλαβα οπότε γιατί να μπώ στη διαδικασία”
ή
“δεν το πιστεύω”
ή
“βαριέμαι είναι σίγουρα πιο αναπαυτικός ο καναπές του σαλονιού μου”
ή
“που να αφήνεις τώρα το τηλεκοντρόλ και να τρέχεις”
ή
“θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες”
ή
“φοβάμαι ότι δεν μπορώ να τα καταφέρω και μπορεί να αποτύχω”
2.                 Δεν έχω χρήματα. Συνήθως σημαίνει
“δεν κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να αυξήσω τα έξοδά μου αλλά τα έσοδά μου”
ή “κατάλαβα ότι εδώ θέλουν να μου πάρουν 150€, αλλά επειδή εγώ δεν πιάνομαι κορόϊδο...)”
ή
“εδώ με έχουν ανάγκη και θέλουν να με εκμεταλευτούν για να κερδίσουν αυτοί”
ή
“θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες”
ή
“φοβάμαι ότι θα χάσω 150€”
3.                 Δεν κάνει για εμένα. Συνήθως σημαίνει
“δεν το πιστεύω”
ή
“πάσχω από ίματζ και ντρέπομαι να δείξω στους φίλους μου ότι ασχολούμαι με κάτι τέτοιο”
ή
“τι θα πουν οι φίλοι μου;”
ή
“φοβάμαι την αποτυχία οπότε ας μην προσπαθήσω”
4.                 Είναι Πυραμίδα. Συνήθως σημαίνει
“φοβάμαι μήπως είναι κάτι παράνομο και μπλέξω”
ή
“δεν το πιστεύω ότι βγαίνουν αυτά τα χρήματα”
ή
“θα με εκμεταλευτούν αλλά εγώ είμαι καλός άνθρωπος και δεν θέλω να εκμεταλευτώ τους φίλους μου”
ή
“δεν κατάλαβα τίποτε θέλω περισσότερες πληροφορίες”
Όλες οι παραπάνω δικαιολογίες και πολλές παραπλήσιες που ακούμε καθημερινά έχουν μεταξύ τους ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά
1.                  Δεν κατάλαβα
2.                 Δεν πιστεύω
3.                 Φοβάμαι
4.                 Βαριέμαι
Για τα πρώτα τρία χαρακτηριστικά υπάρχει θεραπεία. Περισσότερη πληροφόρηση ώστε να κατανοήσει ο υποψήφιος πελάτης-συνεργάτης σε βάθος το πως και το γιατί με αγάπη, ειλικρίνεια και υπομονή.
Το τελευταίο είναι πιθανώς ανίατο γιατί η ευκαιρία παρουσιάζεται όπως και πολλές άλλες ευκαιρίες με την αμφίεση της εργασίας.
Για να μπορέσει λοιπόν ο κάθε νοήμων και λογικός άνθρωπος να λύσει το οποιοδήποτε πρόβλημα τον απασχολεί αρκεί να αναποδογυρίσει το πρόβλημα ώστε να βρεθεί πιο ψηλά από αυτό.
Όσο επαναλαμβάνω τις δικαιολογίες για την οικονομική μου κατάσταση, την κρίση που μαστίζει όλους τους Έλληνες, τις παρηγορητικές δικαιολογίες “δεν είσαι μόνος” ή “υπάρχουν και χειρότερα οπότε καλά είσαι” κ.α. παραμένω μέρος του ιστού του προβλήματος.
Για να ξηλώσω τον ιστό του προβλήματος πρέπει πρώτα να βγώ από αυτόν. Πως;
1.                  Αναποδογυρίζω το πρόβλημα ώστε να έρθω εγώ από πάνω.
2.                 Βγαίνω από τον ιστό του προβλήματος αρνούμενος να επαναλαμβάνω στον εαυτό μου φτηνές δικαιολογίες συνοδευόμενες από λογικοφανή επιχειρήματα του τύπου “και ο κουνιάδος του μπατζανάκη της αδερφής της γυναίκας μου είχε ξεκινήσει και δεν τα κατάφερε” και να τον εξαπατώ καθημερινά.
3.                 Αρχίζω άμεσα να υφαίνω τη λύση του προβλήματος κάνοντας μια νέα αρχή με γνώση πίστη και συστηματική προσπάθεια ζητώντας τη βοήθεια του φίλου μου που με σκέφθηκε και μου προσέφερε αυτή την ευκαιρία.
4.                 Μιλώ με ειλικρίνεια και ζητώ όλες τις πληροφορίες από ανθρώπους που γνωρίζουν και έχουν ήδη πετύχει αποτελέσματα πάνω σε αυτή τη δουλειά και όχι από τον οιοδήποτε άσχετο παντογνώστη γιατί όπως είπε και ο Αϊνστάιν.

Δύο πράγματα στον κόσμο είναι μη μετρήσιμα:
Το σύμπαν και η ανθρώπινη ανοησία,
αν και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος
Άλμπερτ Αϊνστάιν



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου