Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Όταν ο άνθρωπος περιορίζεται στον ...καναπέ και το οπτικό του πεδίο στην ...τηλεόραση


Φίλοι αναγνώστες του blog.

Συναντούμε καθημερινά κατά τη διάρκεια των ενημερώσεων υποψηφίων πελατών της Emgoldex αρκετούς ανθρώπους οι οποίοι απλώς “Ξέρουν”, “Δεν Πιστεύουν” και “Δεν πιάνονται κορόϊδα”.
Σας έχει συμβεί;
Έχετε συναντήσει τέτοιους ανθρώπους; 

Αυτοί είναι οι άνθρωποι που προκειμένου να δικαιολογήσουν την παθητική τους αδράνεια και να κρυφτούν από τον ίδιο τους τον εαυτό εφευρίσκουν διάφορες δικαιολογίες προκειμένου να πείσουν τον εαυτό τους ότι δεν πρέπει να σηκωθούν από τον καναπέ.

Άκουσα πρόσφατα και το περίφημο “Αν το υπουργείο οικονομικών φορολογήσει τις συναλλαγές χρυσού τι κάνουμε;” Για σκεφθείτε το λίγο.

Προβάλεται ως ανασταλτικός παράγοντας η φορολογία.

Δηλαδή με το σκεπτικό αυτό θα έπρεπε ενδεχομένως να κλείσουν όλα τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, καζίνα, λαχεία κλπ αφού τα κέρδη τους ήδη φορολογούνται...
(Αλλά εκεί δεν έχει πρόβλημα κανένας γιατί μάλλον είναι απλός συνδρομητής. ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ οπότε δεν υπάρχει άγχος)

Πως σας ακούγεται;

Πολλοί Έλληνες επένδυσαν τα τελευταία χρόνια σε οικιακά φωτοβολταϊκά.
Επένδυσαν 40-45.000€ δέσμευσαν την ταράτσα του σπιτιού τους για 25 χρόνια για να έχουν μια απόδοση 6.000 - 7.000 € το χρόνο.
Το υπουργείο λοιπόν αποφάσισε να τα φορολογήσει τώρα.
Τι σημαίνει αυτό;

Εδώ επενδύοντας ελάχιστο κεφάλαιο 150 € ή 540 € και έχοντας ισχυρή θέληση (έναν αληθινό λόγο να εργαστώ) είναι 100% προβλέψιμο το αποτέλεσμα. Μπορώ να πληρωθώ σε μια εβδομάδα αρκεί να θέλω.

Άνω των 7.000 € εισόδημα το χρόνο αυξανόμενο, και για πολλά χρόνια και μπορώ να το εισπράττω παράλληλα με τα άλλα μου εισοδήματα αφού η δουλειά που απαιτείται είναι ελάχιστη συγκριτικά με τις συμβατικές εργασίες, είναι ελαστική στο ωράριο, είναι διασκεδαστική.

Και αν το κράτος φορολογήσει επιπλέον;
Προσωπικά προτιμώ να έχω και να μου ζητάει και το κράτος παρά να μην έχω και να μου ζητάει και εύχομαι να μπορώ να πληρώνω υψηλούς φόρους. Διότι για να πληρώσω υψηλούς φόρους σημαίνει ότι θα έχω και υψηλό εισόδημα.

Τι θα μπορούσαν να κάνουν αυτοί οι άνθρωποι;

Να ονειρευτούν ξανά. Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρό τους; Το ακριβότερο, το άπιαστο, εκείνο που έχουν πιστέψει ότι δεν πρόκειται να κατακτήσουν ποτέ.
Να το γράψουν σε ένα χαρτί και να το τοποθετήσουν ψηλά ως στόχο.

Γιατί να κάνω κάτι αν δεν υπάρχει λόγος; Αν δεν υπάρχει στόχος;

Είναι σίγουρα απείρως βολικότερο να κάθομαι στον καναπέ μου ή να πίνω τον καφέ μου με τους φίλους μου, να σκοτώνω το χρόνο μου, από το να ενημερώνω τους φίλους μου για την ευκαιρία της Emgoldex.

Είναι ανώδυνο να καλαμπουρίζω με τους φίλους μου περιμένοντας... τα πράγματα να αλλάξουν, να βελτιωθούν από μόνα τους, ή κάποιο μαγικό ραβδί να μου λύσει όλα τα προβλήματα.

Ο ορισμός της τρέλας είναι να επαναλαμβάνω καθημερινά τα ίδια πράγματα και να περιμένω διαφορετικά αποτελέσματα.

Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν με μεγάλη ευκολία να προγραμματίσουν τον καφέ τους με την παρέα, την διασκέδασή τους, τις διακοπές τους κ.α.

Δυσκολεύονται όμως τόσο πολύ να θέσουν τους στόχους της ίδιας του της ύπαρξης, τους στόχους ζωής.
Που βρίσκομαι σήμερα;
Που θα ήθελα να βρίσκομαι;
Τι μπορώ να κάνω για να φθάσω εκεί;
Ποιες επιλογές έχω;
Ποια εμπόδια θα συναντήσω;
Έχω το κουράγιο και τη δύναμη να τα προσπεράσω και να μη με σταματήσουν;
Έχω την ψυχική δύναμη να μην παρατήσω ποτέ την προσπάθεια;

Υπάρχουν μόνο δύο τρόποι να μην πετύχει κάποιος σε συνεργασία με την Emgoldex :

1.   Να μη ξεκινήσει ποτέ
2.  Να ξεκινήσει και να τα παρατήσει στην πρώτη δυσκολία


Καλή Δύναμη σε όλους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου