Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

ΟΙ 7 ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ «ΚΑΝΟΝΕΣ» ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ


Δικτυακό μάρκετινγκ και πωλήσεις δεν είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα ! 

Κάθε Leader πρέπει να θυμάται 7 βασικούς κανόνες που προκαθορίζουν το αν θα επιτύχει στο MLM.

Όσο περισσότερο ξεκάθαροι είστε με τους 7 κανόνες του MLM, τόσο πιο αποτελεσματικοί και κερδοφόροι θα είστε με τις καθημερινές σας δραστηριότητες, Εσείς και οι συνεργάτες σας. 


Κανόνας 1ος : Οι εταιρίες δεν σε πληρώνουν για να στρατολογείς αλλά για να πουλάς τα προϊόντα τους !

Κανόνας 2ος : Όσο μεγάλο δίκτυο κι αν έχεις, αν δεν υπάρχουν πωλήσεις, δεν υπάρχουν προμήθειες.

Κανόνας 3ος : Τον πρώτο καιρό σαν δικτυωτής φρόντιζε να συνδυάζεις τη στρατολόγηση με πωλησιακή παραγωγικότητα !

Κανόνας 4ος : Στις πωλήσεις μαθαίνεις να ελέγχεις να κατευθύνεις και να κλείνεις.

Κανόνας 5ος : Στο MLM μαθαίνεις να ΕΝΤΟΠΙΖΕΙΣ ανθρώπους που να έχουν την παρακίνηση και τη φιλοδοξία να αλλάξουν τη ζωή τους οι ΙΔΙΟΙ !

Κανόνας 6ος : Δεν έχει να κάνει με το να πείθεις τους άλλους να αλλάξουν τα «πιστεύω» τους. 

Κανόνας 7ος : Έχει να κάνει με το να βρίσκεις ανθρώπους είναι «ανοιχτοί» σε αυτό που εσύ έχεις να τους προσφέρεις.

Η ζωή του δικτυωτή είναι γεμάτη καθημερινές «μάχες». Οι σπουδαιότερες από αυτές είναι με τον ίδιο του τον εαυτό. Στο να δει κατάματα και να αντιμετωπίσει τους φόβους, τις αμφιβολίες και τους ψυχικούς κλυδωνισμούς κάθε φορά που τα πράγματα δεν έρχονται έτσι όπως τα περίμενε.

Μπορείς να δημιουργήσεις μια δυνατή αυτο-εικόνα. Γι' αυτό σήμερα πάρε την απόφαση :

"Να Δείξεις στοργή στα όνειρά σου κι αυτά θα γίνουν πραγματικότητα".


"Να Αγκαλιάσεις τους φόβους σου κι αυτοί θα γίνουν η πηγή της έμπνευσής σου".


"Να Παλέψεις με την αναβλητικότητα κι αυτή θα μεταμορφωθεί σε επίτευξη".


"Να Πιστέψεις στον εαυτό σου και αυτός θα γίνει η κινητήριος δύναμη που θα σε συντροφεύει σε κάθε μάχη που θα δώσεις σήμερα και όλες τις επόμενες ημέρες της ζωής σου". 

Γίνε αποτελεσματικός. Το να είσαι ικανός δεν είναι αρκετό. 

Μην μπερδεύεις την κινητικότητα με την αποτελεσματικότητα.

Σε όλη τη διάρκεια της ζωής, κρινόμαστε από τα αποτελέσματα μας και όχι από τις προθέσεις μας.

Άσχετα με το αν φαίνονται ή όχι τα αποτελέσματα των προσπαθειών σου, αν αυτές είναι συνεχείς και ασταμάτητες, τότε θα έρθει η στιγμή -ίσως όταν δεν την περιμένεις- που συσσωρευτικά, θα αποκαλυφθεί το μεγαλείο των προσπαθειών αυτών.

Κάθε φορά που δεν τολμάς να ζητήσεις, να διεκδικήσεις, να ανταγωνιστείς, μαθαίνεις τους άλλους πώς να σε αγνοούν, να σε απαξιώνουν και να σε απορρίπτουν.

Υπάρχουν δυο πόλεμοι στη ζωή. Ο ένας γίνεται έξω από εσάς, στις business, στη δουλειά, στην εκπαίδευση, στις σχέσεις, στην υγεία. Ο άλλος γίνεται μέσα σας. Παλεύουν μεταξύ τους οι άγγελοι της θέλησης, της τιμής και της προσπάθειας με τους δαίμονες της αναβλητικότητας, της απογοήτευσης και της απελπισίας. 


Τα αντίθετα βρίσκονται μέσα στην «αρένα» της ψυχής και του νου σας και πολεμούν συνέχεια μεταξύ τους. Εσείς στέκεστε εκεί. Κάπου στο κέντρο, ανάμεσα τους.

Η ατολμία οδηγεί στην αναβλητικότητα και η αναβλητικότητα στην αδράνεια.


Γι' αυτό κάθε ημέρα που ζεις σαν δικτυωτής φρόντισε να παλεύεις με το "σκοτεινό" εκείνο κομμάτι του εαυτού σου που κρύβει μέσα του όλα όσα σε κρατούν αιχμάλωτο και λιγότερο.

Η ικανότητα να μπορείς να καθορίζεις στόχους, να τους παρακολουθείς και να τους υλοποιείς είναι ένα από τα βασικά "εργαλεία" της δουλειάς σου. 

Αν δεν βάζεις καθημερινούς στόχους για τον εαυτό σου μένεις πίσω. 

Καμιά φιλοδοξία δεν γίνεται πραγματικότητα αν δεν συνοδεύεται από "στρατηγική" στοχοθεσία.

Αν δεν βάζεις καθημερινούς προσωπικούς στόχους για κάθε σου συνεργάτη, αλλά και για ολόκληρο το δίκτυο σου, τότε θα υποστείς απώλειες, διαρροές, απογοητεύσεις και πισωγυρίσματα.

Ποτέ σου μην υποτιμάς τη δύναμη των στόχων.

Οι στόχοι σε βοηθούν να ελέγχεις και να αποτιμάς την πρόοδο, τις δυσκολίες, τα προβλήματα και τις ικανότητες. Τις δικές σου και των συνεργατών σου. 

Το μονοπάτι της αναρρίχησής σου στο δικτυακό μάρκετινγκ δεν έχει "δίχτυ ασφαλείας". 

Η μοναδική σου ασφάλεια είναι η πίστη που εσύ έχεις στον εαυτό σου ότι όλοι σου οι στόχοι θα επιτευχθούν. 

Αλλά, πρόσεξε !

Άλλο πίστη και άλλο αυταπάτη !

Γι' αυτό θυμήσου : Αν θέλεις να κάνεις τους στόχους σου πραγματικότητα, να χρησιμοποιείς μια "ελαστική" στρατηγική που αναπροσαρμόζεται ανάλογα με το πως εξελίσσονται τα πράγματα. 
Κάνε κάθε μέρα κι από ένα μικρό βήμα προς την τόλμη. 

Την τόλμη να αλλάξεις.
Την τόλμη να δικτυώνεσαι με τους κατάλληλους συνεργάτες.
Την τόλμη να είσαι υπερήφανος γι' αυτό που κάνεις.
Την τόλμη να απορρίπτεις έγκαιρα τους λάθος υποψήφιους.
Την τόλμη να μάθεις καινούργια πράγματα.

Αλλά και την ταπεινοφροσύνη να είσαι ανοιχτός και δεκτικός στη σοφία εκείνων που είναι περισσότερο επιτυχημένοι από εσένα και είναι πρόθυμοι να σου δείξουν τον τρόπο να γίνεις σαν κι αυτούς !


Ηγεσία στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι η ικανότητα να κάνεις τους συνεργάτες του δικτύου σου να κάνουν πράγματα επειδή θέλουν να τα κάνουν, που κάτω από άλλες προϋποθέσεις, θα τα απέφευγαν.


ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ 

1. Να κάνετε μια προσπάθεια την ημέρα τουλάχιστον. Αυτό θα σας βοηθήσει να απομυθοποιήσετε το βαθμό δυσκολίας που πιστεύατε ότι θα αντιμετωπίσετε μέχρι σήμερα. Μια προσπάθεια την ημέρα, πρώτο πράγμα.

2. Κάντε το συνήθεια. Κάντε το συνήθεια να αφιερώνετε συγκεκριμένο χρόνο, κάθε μέρα για να κάνετε τηλεφωνήματα και επαφές για προσέγγιση νέων υποψηφίων.

3. Ο καλύτερος χρόνος για να κάνετε την προσπάθεια αυτή είναι ΤΩΡΑ. Δεν υπάρχει καλύτερος ή χειρότερος χρόνος όταν κάποιος προσπαθεί στη δουλειά μας.

4. Φροντίστε να έχετε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΣΚΟΠΟ. Αυτό θα σας δώσει αυτοπεποίθηση, δεν θα χάσετε το χρόνο σας και θα κερδίσετε και την εμπιστοσύνη του υποψήφιου.

5. Να ξέρετε τι ακριβώς θα πείτε και ΠΩΣ θα το πείτε. Χρειαζόσαστε κάποια ειδικά κείμενα προσέγγισης. Τα έχετε; Αν όχι δημιουργείστε κάποια, έστω κι αν δεν είναι τέλεια. Είναι όμως μια αρχή.

6. Εκμεταλλευτείτε το Νόμο των Πιθανοτήτων που υπαγορεύει ότι "Όσο περισσότερες οι πιθανότητες, τόσο περισσότερα τα ποιοτικά αποτελέσματα που θα προκύψουν μέσα από αυτές". 

7. Ξεπεράστε το φόβο της απόρριψης. Θυμηθείτε το Νόμο της επαγγελματικής επιτυχίας Νο1 που υπαγορεύει ότι "Επιτυχία και Απόρριψη είναι συγκοινωνούντα δοχεία!". Να είστε ψυχολογικά προετοιμασμένοι για αποτυχίες και απορρίψεις. Είναι κι αυτές μέρος της δουλειάς.

8. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε ένα βοηθό μέσα από το δίκτυο σας, ώστε να κάνει ακριβώς τα ίδια μ΄ εσάς;


Αυτό που πρέπει να σκεφτείτε είναι ότι πριν επενδύσετε σε χρόνο, ενέργεια και χρήμα για να εξηγήσετε σε κάποιον υποψήφιο τα "γιατί" μπορεί να κάνει σταδιοδρομία στο δικτυακό μάρκετινγκ, θα πρέπει να απαντήσετε μια άλλη ερώτηση στο μυαλό σας.

Αυτή είναι μια ερώτηση που η απάντησή της θα προκαθορίσει, θα διαμορφώσει και θα ξεκαθαρίσει το αν και πως θα δουλέψετε με το άτομο αυτό από τώρα και στο εξής.

Η ερώτηση αυτή είναι "Ποιος;"

Ποιος είναι ο άνθρωπος που έχω απέναντι μου;
Ποια είναι η προϊστορία του;
Οι επιτυχίες, αποτυχίες, επιτεύγματα και η κοσμοθεωρία του;
Ποια είναι η φιλοσοφία του σχετικά με το χρήμα;
Ποια είναι τα στοιχεία που μου αποδεικνύουν ότι έχει επιχειρηματικό πνεύμα;
Ποια είναι τα στοιχεία που μου αποδεικνύουν ότι δεν έχει;
Ποια είναι τα κίνητρά του;
Ποιοι είναι οι φόβοι και οι ελπίδες του;
Έχει κατορθώσει να επιτύχει πράγματα στο παρελθόν;
Ποια είναι αυτά;
Πως το έκανε;

Αυτές και όχι μόνον οι ερωτήσεις ξεκαθαρίζουν το "Ποιος" είναι αυτός ο άνθρωπος.

Κι έτσι είναι πλέον στο χέρι σας να αποφασίσετε την ποσότητα και ποιότητα του χρόνου και της ενέργειας που θα επενδύσετε επάνω του για να τον βοηθήσετε να κάνει μικρές ή μεγάλες αλλαγές στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή.

Να θυμάστε : το "Ποιος;" προηγείται των "γιατί"! 

Μερικές ερωτήσεις - θέματα που μπορούν να συζητηθούν μ΄ εσάς και τον υποψήφιό σας :

"Τι δεν πάει καλά στη ζωή του;"

"Σε ποιους τομείς δεν υπάρχει ικανοποίηση;"

"Που δυσανασχετεί;"

"Υπάρχει κάποια κρυμμένη ενοχή;"

"Όνειρα σε εκκρεμότητα;"

"Δέσμευση που έχει «ξεθωριάσει;»"

Ο στόχος αυτών των ερωτήσεων προς τον ή την υποψήφιο είναι να μάθετε αν τελικά ΘΕΛΕΙ να κάνει κάτι σχετικά με τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής του, την επίτευξη των ονείρων του (αν έχει) και να εξακριβώσετε το μαχητικό πνεύμα που μπορεί να τον διακρίνει.

Ο άνθρωπος που απελπίζεται κάνει «εκπτώσεις» στα κριτήρια και τις προδιαγραφές που έχει (αν έχει) όσον αφορά την αναζήτηση νέων υποψήφιων συνεργατών.

Και τότε είναι που όλοι φαίνονται ιδανικοί. Ακόμα κι αυτοί που ποτέ δεν πρόκειται να τολμήσουν να κάνουν την υπέρβαση και την αλλαγή στη ζωή τους. 

Αν αισθάνεσαι απελπισμένος/η : 

"Μην παραμυθιάζεσαι!"

"Μη βάζεις «φωτοστέφανα» σε λάθος υποψήφιους!"

"Οι απαντήσεις είναι μπροστά σου!"

"Άνοιξε τα μάτια σου!"

Ο πιο καθοριστικός παράγων επιτυχίας στο δικτυακό μάρκετινγκ δεν είναι η σωστή επιλογή συνεργατών αλλά η σοφή διάγνωση & έγκαιρη απόρριψη υποψήφιων συνεργατών που δεν κάνουν για το επάγγελμα του δικτυωτή...

ΓΙΑΤΙ κάποιος που είναι πολύ επιτυχημένος σε μια άλλη εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, να θέλει να την αφήσει για να έρθει και να συνεργαστεί μαζί σου, με τη δική σου εταιρία;

Αν θέλει, τότε δυο πράγματα ίσως συμβαίνουν : Ή είναι ανόητος ή σου λέει ψέματα σχετικά με το πόσο επιτυχημένος είναι. 

Μην έχεις ψευδαισθήσεις. Οι αληθινά επιτυχημένοι δύσκολα αναζητούν "μεταγραφή".

Γι' αυτό, έστω και αν βρεθεί το άτομο αυτό και δεν είναι ούτε ανόητος, ούτε ψεύτης, αλλά απλά θέλει να κάνει μια αλλαγή στη ζωή του... Ακόμα κι ένα τέτοιο άτομο, πολύ δύσκολα θα παρακινηθεί να αλλάξει αν δει ότι αυτός που του προτείνει τη μεταγραφή, κερδίζει λιγότερα από τον ίδιο.

Άρα ποιες είναι οι δικές σου επιλογές; Η ΕΞΗΣ ΜΙΑ! Γίνε εσύ καλύτερος, δυνατότερος, πλουσιότερος, ευτυχέστερος και σοφότερος με όλα όσα έχεις και όλα όσα κάνεις. Και τότε θα πάψεις να ανησυχείς στο πως θα στρατολογήσεις επιτυχημένους από τον ανταγωνισμό! 

Γιατί τότε εσύ ο ίδιος θα είσαι κορυφαίος και θα μπορείς να ανακαλύψεις και να καλλιεργήσεις τους κορυφαίους μέσα στο δικό σου δίκτυο, αντί να αναζητάς "μισθοφόρους" που έστω και αν σου λένε ότι προτίθενται να σε ακολουθήσουν, είναι είτε ανόητοι ή ψεύτες!


ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΛΗΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΣ ΔΙΚΤΥΩΤΗΣ 

1) Αν στο δίκτυό σου υπάρχουν συνεργάτες που δεν βγάζουν χρήματα, θα πρέπει ή να αλλάξεις συνεργάτες ή να αλλάξεις φιλοσοφία.

2) Όσο περισσότερο αναβαθμίζεις τις δεξιότητες σου στο δικτυακό μάρκετινγκ, όσο περισσότερο εμπλουτίζεις τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκομίζεις καθημερινά, τόσο περισσότερο θα δυναμώνει η αυτοπεποίθηση σου...

3) Κανένας δικτυωτής δεν έγινε επιτυχημένος, πλούσιος, ανεξάρτητος οικονομικά διαβάζοντας βιβλία και παρακολουθώντας μόνο τα σεμινάρια. Το αληθινό σεμινάριο στο δικτυακό μάρκετινγκ ξεκινά αμέσως μόλις τελειώσει το σεμινάριο που έχεις παρακολουθήσει.

4) Ο δικτυωτής που περιμένει να τον προσεγγίζουν πρώτοι οι σωστοί υποψήφιοι, ας προετοιμαστεί να ζήσει μια ζωή αφόρητης μοναξιάς.

Στις επιτυχίες σας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου