
Εσείς πόσες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ αλλάξατε τον
τελευταίο χρόνο;
Κάποιοι μοιάζουν σε αυτό με την παράφραση του τραγουδιού
"Θα ήθελα να αλλάξω 1, και 2 και 3 και...".
Junkies of MLM λένε αυτήν την ομάδα οι ειδικοί του δικτυακού μάρκετινγκ.
Και φυσικά
πάντα τους φταίει η προηγούμενη εταιρία... που δεν πρόλαβαν να γνωρίσουν αφού
ούτε χρόνο έμειναν εκεί. Και το εκεί πάντα είναι "το νέο, το επαναστατικό,
το μοναδικό...".
Και ξάφνου το βαριούνται, και εμφανίζεται ένα "νέο,
μοναδικό, επαναστατι-κό...". Και κάποιο που τους πίστεψαν έχασαν έτσι τις
αμοιβές τους, τα δίκτυα τους, και κυρίως ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ τους.

