Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΟ 1%. ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΙΣ 5 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ


Εγγυημένα στην κορυφή

Σύμφωνα με το DSA (Direct Selling Association), περίπου 175.000 άτομα γράφονται κάθε εβδομάδα σε μια ευκαιρία Network Marketing / Direct Selling στις ΗΠΑ … ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!!

Και επιπλέον 300.000 εγγράφονται στον υπόλοιπο κόσμο. Μιλάμε λοιπόν για περίπου 500.000 εγγραφές παγκοσμίως. Και να λάβετε υπόψη σας ότι ο DSA, και τα αντίστοιχα παραρτήματά σου στον κόσμο, μπορούν να καταγράψουν μόνο τα στοιχεία των εταιριών - μελών, που δεν αθροίζουν περισσότερο από το 20% του συνόλου. Το σημείο που θέλω εδώ να υπογραμμίσω είναι πως εκατομμύρια άνθρωποι συνδέονται με την Ευκαιρία που υποσχόμαστε κάθε μήνα. Εκατομμύρια από «τον καθένα» υπογράφουν και επενδύουν μερικές εκατοντάδες δολάρια σε κάποιο είδος ονείρου, είτε πρόκειται για να λαμβάνουν απλά δωρεάν τα προϊόντα τους είτε για ένα μέλλον με οικονομική ελευθερία.

Η μεγαλύτερη κριτική που ασκείται στο επάγγελμα μας είναι τα ποσοστά αποτυχίας. Και τα «ποσοστά αποτυχίας» είναι ζοφερά, αν το πρότυπο που θέτεις είναι ότι ο καθένας υποτίθεται ότι θα βγάλει χρήματα… και ακόμη πιο ζοφερά αν υποτίθεται ότι ο καθένας θα «γίνει πλούσιος». Ευτυχώς που η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που γράφονται δεν περιμένουν να πλουτίσουν και μάλιστα θα ήσαν πολύ χαρούμενοι αν κέρδιζαν απλά $500 - $1.000 τον μήνα μακροπρόθεσμα. Όμως ακόμη οι περισσότεροι άνθρωποι ούτε αυτό καταφέρνουν. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό; Η απάντηση είναι απλή…

Φαντάσου ότι εσύ ήθελες να κερδίζεις $1.000 το μήνα με εργασία μερικής απασχόλησης οπουδήποτε. Τι είδους διαδικασία συνέντευξης θα έπρεπε να περάσεις; Τι είδους εκπαίδευση προσανατολισμού σου σχετικά με την εταιρία, την κουλτούρα, την ιστορία, τις αξίες της και τις προσδοκίες; Τι είδους εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα έπρεπε να παρακολουθήσεις; Ακόμη και αυτοί που καλωσορίζουν τον κόσμο σε ένα εμπορικό (πχ MALMART) θα πρέπει να επενδύσουν εβδομάδες στην εκμάθηση του τρόπου του κάθε MalMart. Και μετά θα πρέπει ίσως και να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές.

Πόσες ώρες την εβδομάδα θα πρέπει να εμφανίζεσαι ακριβής στην ώρα σου, ντυμένος για να εντυπωσιάσεις και να ακολουθείς πιστά ένα κείμενο; 20 ώρες την εβδομάδα επί $10 την ώρα είναι μόνο $800 μήνα μικτά και αν αφαιρέσεις φόρους και κρατήσεις και ασφάλιση τα χρήματα έχουν περιοριστεί δραματικά. Και μιλάμε για 4 ώρες την ημέρα για 5 ώρες την εβδομάδα. (στοιχεία ΗΠΑ, θέλετε να τα κάνουμε ελληνικά; Μιλάμε για 240 ευρώ)

Πόσα θα σε πλήρωνε το Malmart αν δούλευες 20 ώρες την εβδομάδα για έναν χρόνο και μετά τους ζητούσες έναν μήνα άδεια; Ποιο θα ήταν το εισόδημα σου νομίζεις αυτό τον 13ο μήνα;

Συχνά με ρωτούν διανομείς «Τι κερδίζει ένας μέσος όρος διανομέας;» Η απάντηση τους κάνει να ξεροκαταπιούν. «Τίποτα. Ο μέσος διανομέας δεν κερδίζει τίποτα, επενδύει εικονικά τίποτα, μαθαίνει τίποτα, εξασκείται τίποτα, διακινδυνεύει τίποτα και δεν κάνει τίποτα… ενώ παράλληλα περιμένει να βγάλει τα πολλά χρήματα που δείχνουν τα εταιρικά βίντεο. Το Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν είναι μια ευκαιρία για κάποιο άτομο με μέτριες φιλοδοξίες, μέτριο θάρρος, μέτρια αυτοπεποίθηση ή μέτρια εργασιακή πρακτική. Γι’ αυτό το άτομο κάνει το «Malmart». Γιατί; Μα επειδή εδώ δεν θα πρέπει να κάνεις τίποτα. Μπορείς να μπεις χωρίς να πρέπει να κάνεις κάτι και μπορείς να τα παρατήσεις χωρίς να σε προσέξουν.

Αυτά μπορούν να ακούγονται με μια πρώτη ματιά κακά νέα. Στην πραγματικότητα όμως είναι ακριβώς το αντίθετο. Είναι το δικό σου εισιτήριο για την ελευθερία.

Και να πως. Ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα που γράφω παρακάτω, μπορείς γρήγορα να βρεθείς στην κορυφή. Αν γραφτούν 1.000 άτομα τον ίδιο μήνα που γράφτηκες κι εσύ μπορείς να είσαι σίγουρος ότι το 1% αυτών θα βρεθεί στην … κορυφή, στην πραγματικότητα μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις το κορυφαίο 5/10 του 1%. Οι 50 από τους 1.000. Και σε ένα χρόνο από τώρα, ακολουθώντας τις δύο τελευταίες υποδείξεις, μπορείς να κλειδώσεις σαν το 10 από τα 1.000 ή αλλιώς το 1/10 του 1%.

Να λοιπόν το πώς :

1. Τεκμηρίωσε ο κίνητρο σου
Γράφτηκες για ένα λόγο. Ποιος είναι αυτός; Όχι την αιτιολογία του, την επικύρωση του όπως π.χ. αγαπώ το προϊόν ή αγαπώ τους ανθρώπους, αλλά το τι περιμένεις να αποκομίσεις από οικονομική άποψη; Πόσο εισόδημα; Τι θα κάνεις με αυτό; Γιατί, γιατί, γιατί είναι για εσένα αυτό τόσο σημαντικό ώστε να ασχοληθείς με μια τόσο ασυνήθιστη καριέρα; Τεκμηρίωσε τα όλα. Δώσε του σαφήνεια και δύναμη μαζεύοντας φωτογραφίες που θα σε βοηθήσουν να λες την ιστορία. Βάλε βίντεο που δίνουν ζωή σε αυτό και μουσική που υποκινεί την ψυχή σου. Μπορεί να σκεφθείς ότι δεν μπορείς να το καταφέρεις. Τι θα έκανες αν σου έδινα $5.000 να τα έχεις κάνει όλα αυτά μέχρι αύριο το βράδυ. Φυσικά και μπορείς να τα καταφέρεις, να τα κάνεις. Στείλε τα μετά στους επιχειρηματικούς σου συνεργάτες για να ξέρουν ποιος είσαι σε αυτό το παιχνίδι.

Γιατί όμως αυτή είναι μια τόσο σημαντική κίνηση; Διότι κρατάει μπροστά στα μάτια σου τους λόγους για τους οποίους κάνεις αυτή την επιχείρηση και επίσης σε κάποιο ευδιάκριτο βαθμό το ποσοστό αξιολόγησης, το πόσο σημαντικοί είναι αυτοί οι λόγοι για σένα. Την πρώτη χρονιά θα βρεθείς αντιμέτωπος με πολλούς προκλητικούς λόγους να επισκέπτονται το μυαλό σου σχετικά με το γιατί δεν θα έπρεπε να κάνεις αυτή την επιχείρηση. Και τότε θα κερδίσεις μόνο αν έχεις τους λόγους του ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΑΝΩ να βαρύνουν περισσότερο από τους λόγους του γιατί να μην το κάνω.

2. Η Γραπτή Εμπειρία σου με τα Προϊόντα
Την χρειάζεσαι. Οι επιχειρηματικοί σου συνεργάτες την χρειάζονται. Η εταιρία σου την χρειάζεται. Οι υποψήφιοι σου την χρειάζονται και οι πελάτες σου την χρειάζονται. Τεκμηρίωσε την εμπειρία σου με το προϊόν και δώσε την στον καθένα που εμπλέκεται. Ανανέωνε την όταν πρέπει. Ήξερες πως το 80% των διανομέων οι οποίοι αγαπούν οποιοδήποτε προϊόν, σε οποιαδήποτε εταιρία, ποτέ τους δεν τεκμηριώνουν και υποβάλλουν γραπτά την εμπειρία τους;  Γιατί; Γιατί δεν το θεωρούν αναγκαίο και γιατί  δεν είναι γι’ αυτούς ξεκάθαρο το ότι κάνοντας το θα  οδηγήσει και άλλους να το κάνουν, πράγμα που θα οδηγήσει και άλλους και θα αυξήσει τις πωλήσεις.

3. Το Γράμμα με την Ιστορία σου
Αυτό είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων σου, σε γραπτή μορφή, ακουστική μορφή ή βίντεο μορφή. Αυτή είναι η ιστορία σου σχετικά με το πως προσεγγίστηκες και από ποιόν. Γιατί ήσουν ανοικτός; Τι σε προσέλκυσε στο προϊόν και ποια ή εμπειρία σου με το προϊόν; Τι ήταν αυτό στην επιχειρηματική ευκαιρία που σε οδήγησε να ξεπεράσεις τις προκαταλήψεις και τον σκεπτικισμό σου στο Απλά να του ρίξω μια ματιά; Τι γνωρίζεις για το επιχειρηματικό μοντέλο και τι κτίζεις; Αυτά δεν είναι περισσότερα από μια σελίδα γραπτά, και πρέπει να είναι απλά, συνοπτικά, σαφή και με στοιχεία. Να μην είναι μια ομιλία πωλήσεων, να είναι απλά η δική σου ιστορία. Αυτό το εργαλείο πωλήσεων, συνδυασμένο με ότι άλλο χρησιμοποιεί η εταιρία ως πρωταρχικό εργαλείο, θα κάνουν αυτό το πρωταρχικό εργαλείο δέκα φορές πιο αποτελεσματικό.
Ξέρω ότι δεν σου αρέσει να γράφεις… ίσως να μην είσαι τόσο καλός σε αυτό. Μέτριος. Δεν έχει καμία σημασία αυτό. Κάνε το οπωσδήποτε και κάνε το όντας ο εαυτός σου. Κάνε το τώρα. Κάνε το σαν να σου έδινα  $5.000 για να μου το παραδώσεις σήμερα το βράδυ. Πάρε λίγη βοήθεια αν το χρειάζεσαι δώσε τους κάποια από τα $5.000 σου.

4. Οργάνωσε τη Λίστα Επαφών σου
Ξέρω ότι το έχεις ακούσει 100 φορές τουλάχιστον αν έχεις στην επιχείρηση ένα μήνα. Πρέπει λοιπόν να υπάρχει κάτι σε αυτό. Η Λίστα Επαφών σου περιλαμβάνει απλά τον οποιονδήποτε σε γνωρίζει. Αυτή είναι μια μεγαλύτερη Λίστα από την Λίστα των ατόμων που εσύ γνωρίζεις, ειδικά μάλιστα αν είχες ποτέ μια θέση με επιρροή ή αν ήσουν απλά δημοφιλής στο σχολείο, κλπ. Να ποια μορφή μπορείς να εφαρμόσεις :

Ονοματεπώνυμο,
Όνομα Συζύγου,
Επάγγελμα και των δύο,
αριθμοί Τηλεφώνων,
E-mails

και το πιο σημαντικό : «Πως τους γνώρισες;».

Αυτή η βάση δεδομένων θα πρέπει να είναι γραπτή… τόσο στη βάση δεδομένων του κομπιούτερ σου (σε online και offline μορφή) όσο και εκτυπωμένη σε χαρτί.
Ίσως έχεις ακούσει ότι «αυτοί που δεσμεύονται γραπτά στους στόχους τους είναι 10 - 100 φορές πιο επιτυχημένοι στο να τους επιτυγχάνουν». Είναι πραγματικότητα. Και, αφού τώρα βρίσκεσαι στις εργασίες του Να λες την Ιστορία σου σε ανθρώπους … είτε είναι μια μέρα, ή δύο μέρες ή περισσότερες, το ΣΕ ΠΟΙΟΝ θα λες την ιστορία σου είναι ο Πρωταρχικός στόχος σου.
Αυτοί είναι οι υποψήφιοι συνεργάτες τους. Κτίζεις μια μεγάλη ομάδα. Δεν μπορείς να την κάνεις αυτή την επιχείρηση μόνος σου. Οι υποψήφιοι σου χρειάζεται να είναι απόλυτα σαφείς στο μπροστινό μέρος του μυαλού σου. Όσοι περισσότεροι είναι, τόσο πιο πολύ θα αναγκάζεσαι να είσαι απασχολημένος και να τους προσκαλείς να Ρίξουν Απλά μια ματιά.
Κάποτε είχα έναν νέο συνεργάτη σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ο οποίος είχε διδαχθεί όλα αυτά τα πράγματα, αλλά προφανώς είχε πολύ μέτριες δεξιότητες μάθησης. Μια μέρα τον ρώτησα γιατί καλούσε μόνο έναν υποψήφιο την εβδομάδα. Αυτός ανταποκρίθηκε ότι είχε μόνο 12 υποψηφίους στη λίστα του, του άρεσε να κάνει αυτή την εργασία, και δεν ήθελε να ξεμείνει από άτομα.
Βάζοντας λιγότερα από 100 άτομα στην σαφή και πλήρη λίστα σου αυτό είναι ένα άλλο λοιπόν κομμάτι μέτριας προετοιμασίας… και ακόμη περισσότερο από μέτρια… τότε το Δικτυακό Μάρκετινγκ αποτυγχάνει.

5. Κάνε τις Συναντήσεις Στρατηγικής μέρος της διαδικασίας σου
Αυτό είναι το πρώτο κρίσιμο βήμα στο να ξεκινήσεις σωστά και να αποφύγεις τις παγίδες, τον χαμένο χρόνο και τις άκαρπες προσπάθειες. Η γραμμή αναδοχής σου έχει εμπειρίες, δεξιότητες και οπτικές που θα σου εξοικονομήσουν πολύ χρόνο και χρήμα. Να τους ακούς. Δίνε τους μια ευκαιρία να σου δείξουν πως το επιχειρηματικό μοντέλο μπορεί να δουλέψει για εσένα. Να αντιστέκεσαι στον πειρασμό να ξανανακαλύψεις τον τροχό. Οι αποδεδειγμένες μέθοδοι είναι ακριβώς αυτό που λένε : αποδεδειγμένες.

Αυτά τα πέντε πράγματα μπορούν να γίνουν στον ίδιο χρόνο που θα σου έπαιρνε να κάνεις μια συνέντευξη με έναν Προϊστάμενο σε κάθε Malmart που έχει και το 1/3 της ηλικίας σου … να πας 3 φορές … και μέχρι να πιείς τον καφέ σου θα έχουν δει και το πιστωτικά σου στοιχεία στα οποία έχουν πρόσβαση, με ένα απλό πάτημα στον υπολογιστή τους.

Θα μπορούσες να τα κάνεις όλα αυτά σε μια εβδομάδα ή και λιγότερο.

Αν τα έκανες όλα αυτά στον πρώτο μήνα σου στην επιχείρηση θα μπορούσες να βρεθείς αμέσως στο κορυφαίο 1%.

Γιατί; Μα γιατί το 95% δεν θα το κάνει. Και μάντεψε τι θα γίνει αν βρεθείς στην πρώτη πεντάδα των ατόμων που κάνουν πολύ γρήγορο ξεκίνημα. Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που γράφεις θα κάνουν το ίδιο. Γιατί; Μα γιατί δεν θα τους αναγκάζεις να κάνουν περισσότερα ή λιγότερα. Θα τους εμπνέεις με το παράδειγμα σου. Θα κτίζεις μια ομάδα των 1%. Ο καθένας θα έχει το δικό του επεκτεινόμενο δένδρο… και εσύ θα έχεις μια πεδιάδα από αυτά.

Πάμε τώρα μια γρήγορη ματιά μπροστά στο μέλλον μετά από 12 μήνες με το να καταφέρεις 1 - 5 να το κάνουν. Προφανώς το να το καταφέρνεις με 1 - 5 είναι κρίσιμο αλλά όταν θα το έχουν κάνει τότε η Τέχνη της Δικτύωσης και το εργασία/διασκέδαση μόλις έχει ξεκινήσει. Θέλεις λοιπόν να είσαι στην κορυφή της «τάξης σου» από τώρα;

Να πως μπορεί να γίνει :
"Φτιάξε ένα Σχέδιο και βάλε το να δουλέψει για σένα. Κάνοντας το εγγυάσαι εσύ την επιτυχία σου. Διδάσκω για 37 χρόνια ανθρώπους στην επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Δεν έχω δει ποτέ μου καθέναν να προσκαλεί σταθερά 30 άτομα τον μήνα, κάθε μήνα χωρίς να έχει κτίσει μια υπέροχη ομάδα. Δεν έχω δει ποτέ μου κάποιον να προσκαλεί 60 άτομα και περισσότερα τον μήνα, για έναν χρόνο χωρίς να έχει κτίσει μια αυτοκρατορία…" - Richard Brooke -

Υ.Γ. 1ο : Κάτι τελευταίο … ίσως το όνειρό σου είναι κάποια μέρα να γίνεις ένας κεντρικός, άριστος υποκινητής ή εκπαιδευτής … κάποιος υπεύθυνος για την ενστάλαξη πιστεύω σε άλλους και να τους οδηγείς στα όνειρα τους. Να ένα εγγυημένο μονοπάτι γι’ αυτό : Μπορείς να είσαι εκεί σε 1 - 2 χρόνια. Κράτα τα στατιστικά σου στοιχεία σε ένα spreadsheet. Πόσους ανθρώπους προσκαλείς κάθε μήνα, πόσες παρουσιάσεις προέκυψαν από αυτές τις προσκλήσεις, και πόσα άτομα από αυτά γράφτηκαν με το κατάλληλο πακέτο για να κτίσουν τις δικές τους επιχειρήσεις. Ένα τεράστιο όφελος του να το κάνεις αυτό, είναι ότι στο τέλος κάθε μήνα θα ξέρεις αν είσαι  μέσα στους στόχους ή όχι.


Υ.Γ. 2ο : … με το φύλλο των στατιστικών σου στοιχείων στο δεύτερο χρόνο σου θα έχεις αξιολογηθεί να είσαι ο πιο επιδραστικός, επηρεάζων και αξιόπιστος εκπαιδευτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου