Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Συμβουλές για προώθηση στα social media

 

Υπάρχουν διάφορα μονοπάτια που χρησιμοποιούν οι επαγγελμα-τίες web marketers για να προωθήσουν το blog ή την ιστοσελίδα τους στο διαδίκτυο και να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα.

Τα κοινωνικά δίκτυα (social media) είναι ένα από αυτά.

Πέντε από τα κοινωνικά δίκτυα είναι αυτά που καθορίζουν αυτό τον τρόπο δημιουργίας επισκεψιμότητας :

Facebook, Google+, Instagram, Twitter και Youtube.

Αυτό το άρθρο θα εξηγήσει πως τα κοινωνικά δίκτυα βοηθούν στο Search Engine Optimization (SEO) δηλαδή στις αναζητήσεις των χρηστών να βγαίνουμε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Το facebook δημιουργήθηκε το 2004 και αποτελεί την κορυφή των κοινωνικών δικτύων, πολυγλωσσικό με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

Το Google είναι η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σε επισκεψιμότητα στον κόσμο και το Google+ είναι το κοινωνικό δίκτυο της Google με περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες.

Το instagram δημιουργήθηκε το 2010 και αποτελεί το κοινωνικό δίκτυο φωτογραφιών που δουλεύει από φορητές συσκευές με πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες.

Το twitter δημιουργήθηκε το 2006 και έχει πάνω από 5 εκατομ-μύρια χρήστες που χρησιμοποιούν 140 χαρακτήρες για να διασ-κεδάσουν, ενημερώσουν ή να μοιραστούν περιεχόμενο.

Το youtube δημιουργήθηκε το 2005 όπου μπορούν οι χρήστες να ανεβάσουν, κατεβάσουν, μοιραστούν βίντεο και το 2006 αγο-ράστηκε από την google για πάνω από 1 δις δολάρια.

Χτίσιμο συνδέσμων και μοίρασμα στα κοινωνικά δίκτυα.
Ένας χρήστης ποστάρει στο «τί σκέφτεστε» στο Facebook, ένας άλλος μοιράζεται ένα ανέκδοτο στο google+, ένας άλλος ποστά-ρει μια φωτογραφία από το χθεσινό βράδυ στο instagram και κά-ποιος άλλος ανεβάζει ένα βίντεο στο youtube. Το μοίρασμα στα κοινωνικά δίκτυα προσφέρει χτίσιμο για συνδέσμους, ισχυρή πα-ρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και seo μάρκετινγκ. 

Ορολογία
Ορολογία από τους επαγγελματίες για να συγκεκριμενοποιήσουν τους συνδέσμους…

·       Anchor Text, κείμενο το οποίο περιέχει σύνδεσμο, είναι λέξη κλειδί και όταν το πατάμε οδηγούμαστε στην ιστοσελίδα που μας παραπέμπει.
·       Freshness, το πόσο πρόσφατο είναι το λινκ ή το κείμενό μας. Οι μηχανές αναζήτησης καλούνται κάθε φορά που έχουν νέο περιεχόμενο…
·       Global Popularity, το κατά πόσο παγκόσμια γνωστό είναι το site που κάνουμε το ποστ…
·       Link Neighborhood, Πολύ βασικό… το κείμενό μας πρέπει να ποστάρετε σε ιστοσελίδα με ανάλογο περιεχόμενο, ειδάλλως θεωρείται spammy… και αντί να μας δώσει βαθμούς στις μηχανές αναζήτησης, μας αφαιρεί…
·       Local/Topic Specific Popularity, Τοπική επισκεψιμότητα για να μας προσδώσει ιδιότητες σε τοπικές κοινωνίες… π.χ. Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή ακόμα και συγκεκριμένη χώρα, π.χ. Ελλάδα.
·       TrustRank, βαθμολογία σύμφωνα με το πόσο έμπιστη είναι η ιστοσελίδα για τις μηχανές αναζήτησης.
·       7 Συμβουλές για την δημιουργία επισκεψιμότητας μέσω των social media.

a.     Ο κύριος κανόνας για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου. Το περιεχόμενο πρέπει να αφήνει κάτι στον αναγνώστη. Ο αναγνώστης θα επισκεφτεί ξανά την ιστοσελίδα όταν θα γνωρίζει ότι έχει να πάρει σημαντικές πληροφορίες.

b.    Δημιουργία blog στο blogspot ή το wordpress. Δημιουργήστε blog για την ιστοσελίδα σας και μοιραστείτε σχετικό περιεχόμενο, πληροφορίες, βίντεο, φωτογραφίες. Επίσης μπορείτε να δημιουργείτε λίστες στο πως να κάνει και τί κάποιος. Γενικά πράγματα που θα ενδιέφεραν τον αναγνώστη σας.

c.     Βρείτε ένα «πιασάρικο» θέμα. Γράψτε για κάτι το οποίο ενδιαφέρει πολύ κόσμο, δημιουργήστε έναν λογαριασμό στο twitter και ποστάρετε εκεί με σύντομες προτάσεις. Κάθε λέξη μετράει στο twitter. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα… Εταιρεία που εμπορεύεται τροφές για γάτες γράφει… ‘’Είμαι μία γάτα σιάμ με συνήθεια στο φαγητό sushi’’… Λέξεις στις οποίες υπάρχει μεγάλη αναζήτηση στο twitter… Έτσι μετά την αναζήτηση λέξεων όπως είναι οι γάτες σιάμ ή το sushi, θα προβάλεται το ποστ αυτής της εταιρείας. Δεν θέλει κόπο παρά μόνο τρόπο και παραγωγικότητα στη σκέψη…

d.    Δημιουργήστε on-line σχέσεις. Σιγουρευτείτε ότι υπάρχει χώρος στην ιστοσελίδα σας για σχόλια αναγνωστών, τσατ και γενικά αλληλεπιδράσεις των αναγνωστών με εσάς και τους άλλους αναγνώστες.

e.     Προσφορά. Προσφέρετε στο κοινό σας κάτι δωρεάν. Μπορεί αυτό να είναι ένα δωρεάν e-book ή μία δωρεάν υπηρεσία. Επιβραβεύστε τους αναγνώστες σας. Αυτό μπορεί να γίνει και σε συνεργασία με άλλους οργανισμούς ή ιστοσελίδες έτσι ώστε να δημιουργήσετε αλληλεπιδράσεις online σχέσεων.

f.       Χρησιμοποιήστε καταλόγους στο ίντερνετ να κάνετε ποιοτικές καταχωρήσεις με ποιοτικό περιεχόμενο. Κάθε ανάρτησή σας κοινοποιήστε την στα κοινωνικά δίκτυα.


g.    Δημιουργία εκδηλώσεων - σεμιναρίων. Αυτό είναι κάτι το οποίο σας δίνει προβολή και εμπιστοσύνη στους αναγνώστες σας. Χρησιμοποιήστε υλικό από αυτές τις εκδηλώσεις για να ‘’βάλετε’’ στην διαδικασία τον υποψήφιο σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου