Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

EmGoldex - Απάτη ή Ευκαιρία ;


Διαβάζουμε εδώ και πολύ καιρό σε διάφορα site και blogs για μια εταιρεία η οποία έχει έρθει στην Ελλάδα και προσπαθεί να αρπάξει τα χρήματα των Ελλήνων μέσω της πώλησης Επενδυτικών ράβδων χρυσού.

 

Διαβάσαμε πολλά άρθρα τα οποία κατηγορούν τη συγκεκριμένη εταιρεία ότι δημιουργεί μια «Πυραμίδα» με το δέλεαρ του Χρυσού και όποιος συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα θα χάσει τα χρήματά του και μπλά, μπλά, μπλά.

 

Αυτό που δεν διαβάσαμε ή δεν ακούσαμε από αυτούς που διαδίδουν ότι συγκεκριμένη εταιρεία είναι «ΑΠΑΤΗ» είναι το πιο απλό :

 

«Ποιοι από αυτούς που διαδίδουν αυτά τα περί απάτης έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα της EmGoldex και έχουν χάσει τα χρήματά τους;»

 

Η απάντηση είναι μία : Κ Α Ν Ε Ν Α Σ

 

Απεναντίας ψάχνοντας βρήκαμε ότι πάρα πολλοί Έλληνες που έχουν συμμετοχή στην εταιρεία αυτή, έχουν πληρωθεί και μάλιστα έχουμε δει και τις αποδείξεις, είτε σε Ράβδους Χρυσού, είτε σε Τραπεζικά Εμβάσματα.

 



Θα περάσω όμως στην προσωπική μου εμπειρία με την EmGoldex η οποία άρχισε το Σεπτέμβριο του 2012.

 

Τότε λοιπόν (9ο/2012) μιλώντας με ένα φίλο μου ο οποίος ήταν από τους πρώτους που συμμετείχαν στο BONUS Πρόγραμμα της EmGoldex στην Ελλάδα, μου είπε τι είχε κάνει και τι ήταν αυτό το πρόγραμμα.

 

Να πω την αλήθεια, δεν μου έδωσε σωστά την πρώτη φορά να καταλάβω περί τίνος πρόκειται και του είπα αυτό που λέει το 95% των ανθρώπων που το βλέπουν για πρώτη φορά :

 

«Ρε Χρήστο που πήγες και έβαλες τα λεφτά σου. Μου μοιάζει με πυραμίδα και θα τη φας στο τέλος. Εξάλλου φίλε τώρα δεν έχω λεφτά για να κάνω κάτι τέτοιο ακόμα κι αν είναι κερδοφόρο. Άστο δεν είμαι για τέτοια»

 

Αυτό ήταν που του είπα το Σεπτέμβριο του 2012.

 

Πέρασε ο καιρός, (να σημειώσω ότι παρέα κάναμε συνέχεια) και πάντα με προέτρεπε να αρχίσω με την εταιρεία αλλά εγώ τίποτα.

 

Τελικά τον Ιανουάριο του 2013 και ενώ είχα φτάσει σε σημείο να μην μπορώ να πληρώσω Εφορία, Στεγαστικό, κλπ καθίσαμε μια μέρα και μου έδειξε με λεπτομέρειες πως δουλεύει το πρόγραμμα της εταιρείας και το κατάλαβα.

Αποφάσισα λοιπόν τότε να εγγραφώ αλλά το πρόβλημά μου υπήρχε ακόμα. Δεν είχα τα 540 € που απαιτούσε η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα. Τα δύο άτομα που πρέπει να εγγράψεις δεν μου ήταν πρόβλημα.

 

Τι έπρεπε να κάνω λοιπόν για να βρώ αυτά τα χρήματα;

 

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να σκεφτώ «από πού θα βρω τα 540 € για να τα δανειστώ αφού δεν τα είχα». Τελικά κατέληξα από ποιόν θα τα ζητούσα.

 

Το δεύτερο πράγμα που έπρεπε να σκεφτώ ήταν και το πιο δύσκολο για μένα. «Πως θα επιστρέψω τα χρήματα σε αυτόν που μου τα δάνεισε, ώστε να μην ξεφτιλιστώ απέναντί του, αλλά να είμαι κι εγώ εντάξει με την υπόσχεσή μου, σε περίπτωση που δεν πληρωνόμουν στο διάστημα που έλεγε η εταιρεία ότι θα μπορέσω να πάρω τα πρώτα χρήματα;».

 

Τελικά κατέληξα στον τρόπο με τον οποίο θα επέστρεφα τα χρήματα. Όταν βρήκα τον τρόπο είδα ότι δεν ήταν καθόλου δύσκολο να το κάνω. Ποιος ήταν ο τρόπος; Είναι πολύ απλό φίλοι μου.

 

«Είπα στον εαυτό μου. Πόσα χρήματα μπορείς να βάζεις σε ένα κουμπαρά ΚΑΘΕ βράδυ που πας για ύπνο, από 1 € έως 5 €; Κατέληξα ότι μπορούσα να βάζω τα 5 € ΚΑΘΕ βράδυ (αν είχα 2 € ή 3 € τότε θα ζητούσα από τη γυναίκα μου τα υπόλοιπα και συμπλήρωνα την κάβα μου). Υπολόγισα λοιπόν ότι βάζοντας 5 € τη μέρα στον κουμπαρά σε 3,5 μήνες θα είχα μαζέψει τα 540 € που χρειαζόμουν για να επιστρέψω στο δανειστή μου».

(Προσέξτε ότι τονίζω το «ΚΑΘΕ βράδυ» γιατί είναι πάρα πολύ σημαντικό να το κάνετεΚΑΘΕ βράδυ. Αν π.χ. το κάνετε για 5 μέρες σερί και την 6η μέρα πείτε «άσε αύριο θα βάλω 10 €» τότε το χάσατε το παιχνίδι. Δεν θα μαζέψετε ΠΟΤΕ τα χρήματα. Εδώ χρειάζεται τεράστια πειθαρχεία)

 

Όταν λοιπόν αποφάσισα τι έπρεπε να κάνω, πήγα λοιπόν στο άτομο που είχα υπολογίσει να με δανείσει και του ζήτησα αυτά τα 540 € και ευτυχώς μου τα έδωσε. Του είπα όμως ότι σε 4 μήνες θα του επιστρέψω τα χρήματα (4 μήνες χ 30 ημέρες = 120 μέρες χ 5 € = 600 €). Ήμουν σίγουρος ότι θα τα είχα, είτε πληρωθώ από τηνEmGoldex, είτε όχι, οπότε δεν είχα το άγχος μην ξεφτιλιστώ στον άνθρωπο.

 

Με τον τρόπο αυτό θα ήμουν 15 μέρες πιο φερέγγυος στο δανειστή μου και θα είχα βγάλει ένα μεγάλο άγχος από πάνω μου.

 

Έκανα τελικά την εγγραφή μου 31/1/2013 και ξεκίνησα με την εταιρεία.



Να σημειώσω εδώ ότι οι Τράπεζες σου δημιουργούν πολλά προβλήματα όταν κάνετε το έμβασμα προς την εταιρεία (π.χ. τους έδωσα συγκεκριμένα στοιχεία για το που θα πάει το έμβασμα και αυτοί (εγώ θεωρώ εσκεμμένα) γράφουν απλά EmGoldex με αποτέλεσμα να μην πηγαίνει το έμβασμα στην εταιρεία) και αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί έχω κάνει κατά καιρούς κι άλλα εμβάσματα στο εξωτερικό αλλά τα προβλήματα που αντιμετώπισα με το έμβασμα στην EmGoldex ήταν πολύ μεγάλο.


Γεννάτε όμως το ερώτημα γιατί ΟΛΕΣ οι τράπεζες κάνουν συνέχεια λάθος με τα εμβάσματα στη συγκεκριμένη εταιρεία και όχι με άλλα; Αυτό το ερώτημα με προβληματίζει ακόμα και λέω, μήπως κάποιοι δεν θέλουν να επενδύσουμε σε χρυσό; Απλά ερωτώ.

 

Οι λόγοι λοιπόν που με οδήγησαν να μπω στο πρόγραμμα της EmGoldex ήταν :

1.     Ο χρυσός. Το πιο διαχρονικό χρήμα (προσέξτε, όχι νόμισμα, υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ τους) όλων των εποχών

2.    Η ταχύτητα πληρωμής (αν δουλέψετε όπως πρέπει μέσα σε 3-4 μήνες έχετε την πρώτη πληρωμή)

3.    Οι αποδείξεις πληρωμής (ψάξτε στο internet και θα βρείτε αμέτρητες από αυτές και δεν είναι ψεύτικες)

4.    Όλοι αμείβονται με τα ίδια ποσά (αν έχω γράψει εγώ 2 άτομα μόνο που ζητά η εταιρεία και εσείς 5, 10, 100, 200, από τους πίνακες παίρνουμε όλοι τα ίδια χρήματα)

 

Παραβρέθηκα και στο Συνέδριο της εταιρείας στα Χανιά που έγινε 5 - 6 - 7/7/2013 στοPorto Platanias και είδα, μίλησα, άκουσα διάφορους από όλη την Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό, αλλά και ένα εκ των ιδρυτών της εταιρείας και το μεγαλύτερο Leader της.


Χρήστος Μαρκάκης - Χανιά


Δημήτρης Βασαδάκης - Χανιά


Ηλίας Γρατσίας - Αθήνα


Oleg Ulyanov - Super Leader EmGoldex

Συνοψίζοντας τα όσα σας είπα να ξέρετε ότι "Τα αποτελέσματα φίλοι μου είναι ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ τα λέει η εταιρεία".

 

Είναι ένα συμμετοχικό πρόγραμμα αμοιβών από το οποίο πληρώνονται ΟΛΟΙ με τη σειρά τους, όταν θα φτάσουν στο τέλος του κάθε πίνακα.

 

Είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα από το οποίο ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ κανείς τα χρήματά του


Σκεφθείτε, ψάξτε, ρωτήστε και αποφασίστε. Μην χάσετε την ευκαιρία. Στις δύσκολες μέρες που περνάμε υπάρχει πάντα ελπίδα για κάτι καλό.

Και μην ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό "Οι κρίσεις γεννούν ευκαιρίες".

Για την καλύτερη ενημέρωση και βοήθεια των επενδυτών μας δημιουργήσαμε το site www.networkeliteclub.com

(Πατώντας το σύνδεσμο μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση για τη σωστή δουλειά που γίνεται στην ομάδα μας)

 

Ελάτε φίλοι μου να αρχίσουμε μαζί την οικονομική μας Ελευθερία μέσα από το χρυσό.

 

ManosX

 

Στοιχεία επικοινωνίας

http://manos-x.emgoldex.com/

manxania69@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου